My Name İs Khan ! Benim Adım Khan !

My Name İs Khan ! Benim Adım Khan !
Bollywood'dan çıkan bir şaheser daha.Baş rollerinde Shahrukh Khan ve Kajol ,yapımcı-yönetmen ise  Karan Johar. Filmin konusuna gelmeden önce daha özel bir bilgi vermem gerekir.My name is khan filminin ortaya çıkma hikayesi biraz duygusal.
Yönetmen karan johar'ın anlattığı hikayeyi kısaca açıklamak gerekirse ;Aralık 20008 de Hindistanda ki terör olaylarının hindular ve müslümanları ayıracağı yerde hiç olmadıkları kadar birleştirmesiyle my name is khan filmide oluşmaya başlamış.

Filmin Konusuna Gelecek Olursak

Asperger sendromlu Rızvan Khan (Shahrukh Khan),annesiyle yaşayan bir müslümandır.Annesi ölür ve Amerika'ya kardeşinin yanına gider.Amerika da dul bir hindu kadına aşık olur ve evlenirler.Herşey mükemmel gider ta ki ikiz kulelere yapılan saldırılara kadar.Bu saldırılardan sonra tüm müslümanlar sanki teröristlermiş gibi algılanır ve dışlanırlar.Rızvan khan ve aileside nasibini alır.Rızvan'ın karısı Mandira (Kajol) evlenirken eşinin soyadını alır ve khan soyisminden dolayı müslüman olduğu düşünülür.Mandira'nın oğlu okuldayken bir grup faşist düşünceli çocuktan dayak yiyerek ölür.Bu olay mandira'yı mahfeder ve daha fazla rızvan'ı görmek istemez.Rızvanın gitmesini ister Rızvan'da ne zaman döneyim diye sorar,mandira da gidip ABD başkanına İsminin Khan olduğunu,kendisinin ve ölen oğlunun terörist olmadığını açıkladıktan sonra eve dönebileceğini söyler Rızvan hastalığı gereği bu lafı ciddiye alır ve Başkanı bulmadan geri gelmeyecektir,Başkanı bulunca da O efsanevi cümleyi kuracaktır;

MY NAME İS KHAN AND I AM NOT TERRORİST!


BENİM ADIM KHAN VE BEN TERÖRİST DEĞİLİM !


My Name İs Khan ! Benim Adım Khan !

MY NAME İS KHAN AND I AM NOT TERRORİST!

Paylaş:

Benzer Konular

Önceki Konu
Sonraki Yazı »

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *